Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• för 15 dagar sedan Micke Lönngren

Stockenberg - du vet att du enkelt kan importera serien till laget.se? Då finns allt även där och du behöver inte göra ngt manuellt. Ändras ngt i Fogis så blir det automatiskt uppdaterat på laget.se, precis som Min Fotboll.

Gå till serier/cuper, lägg till serie/cup, importera serie, välj i rullisten. Sen anger du bara vilket som är ert lag. Voilà!

• för 15 dagar sedan Micke Stockenberg

Kommer lägga in dom under dagen. Men jag råder ALLA att följa vårat lag på Min Fotboll. Där alla matcher ligger och det är kopplat till förbundet.

• för 16 dagar sedan Magnus Flodkvist

När kommer matcherna in i kalendern?

• för 17 dagar sedan Micke Stockenberg

Vi kommer informera spelarna om träningslägret imorgon på träningen. Det skulle gå på 5K för hyra av plan och logi + mat och att förbundet inte lyssnade på våran önskan om matcher. Så vi bollar hur vi ska kunna hitta på något skoj tillsammans som lag fast för en billigare peng.

Träning som vanligt kommande vecka 👍.

• för 17 dagar sedan Johanna Kedonoja

Är träningslägret borttaget som skulle vara i slutet på april/början på maj?

Och är det ingen träning i morgon? ( fick 2 anmälningar till den 18/4)

• för 20 dagar sedan Magnus Flodkvist

Tack Stella L.

• för 20 dagar sedan Magnus Flodkvist

Alma glömde sin jacka ute på träningen vid planen. Någon som med sig den?

• 3 feb Ola Blomkvist

Hej Triangelns IK F11!

För femte året arrangeras Tottenham Hotspurs fotbollskola i Stockholm v26.
    Varmt välkommen till ett par dagars rolig träning med hög kvalitet för tjejer i er ålder där ni får träffa spelare från hela Sverige.

Vi har en grupp för tjejer i er ålder med en kvinnlig tränare från Tottenham Hotspur som ledare.

Gör som Lucas Bergwall och Dejan Kulusevski. Välj att träna med Tottenham Hotspur du också :)

Läs mer och anmäl er på: www.coachenevents.se

Ola

• 22 aug 2023 Eva Lehto

Igår bommade Irma träningen, men det var åtminstone för en fotbollsfilm på bio. Den handlade om ett tjejlag som fick en ny tränare med höga mål. Filmen var inspelad i Uddevalla, så det var extra kul att känna igen sig. Filmen hette Forever och går inte att se mer, men går den att få ut för egen visning längre fram vore den perfekt för att se på ett träningsläger.

• 27 jun 2023 Micke Lönngren

Hur blev det med träningar i sommar? Vore bra att veta. Med vänlig hälsning, Micke Lönngren